Sunday, January 30, 2011

kenangan yang terindah:-)


sedar tak sedar,dah sebulan lebih aku meninggalkan sekolah.banyak sungguh kenangan pahit dan manis di sane.lagi lagi orang macam aku ni,orang yang digelar super senior(bukan superman tau?).yelah,orang lain sume sekolah menengah 5 tahun jer,tapi aku ngan beberape orang kawan aku terpakse bersekolah selame 7 tahun sebab kitorang menyambung pengajian ke maahad lepas PMR.tapi aku tak pernah menyesal pun masuk maahad.malah suke.sebab ape?sebab aku mempunyai ramai kawan kawan yang sangat baik.memang susah nak dapat kawan macam dorang kat luar.fuhh.dulu mase kat sekolah,sebok cakap sekolah bosan lah,sekolah itu lah,sekolah inilah.kalo macam aku ni lagi lah.7 tahun ulang bende yang same jer.asek nak keluar sekolah.ade jer bende tak puas hati ngan sekolah.haha.tapi betol la jugak.memang banyak bende pun kitorg tak puas hati.haha.standard lah kan?sekolah ape yang takde masalah?pastu sekarang ni,bile dah keluar sekolah,rase semacam pulak.rase macam boring je dok umah lame2.kadang kadang aku pun tertanye tanye,amacam sekolah sekarang?ok ke tak?muallim muallimah ape khabar?haih,tak sangke pulak aku akan merindui sekolah lame aku.tapi antare sume tu,aku paling rindu saat lepak2 dengan kawan2.haha.banyak bende kitorg boleh borak same2.haih,bile lah lagi ade peluang macam tu kan?memang susah nak gather balek ramai2.bual2 kosong.haha.tapi nak wat cane en?setiap yang bertemu akan berpisah jua.setiap orang harus membawa haluan masing2.tapi satu je yang aku harapkan,agar ukhuwwah yang terbina,berkekalan sehingga ke hari akhirat insyaAllah.moge Allah mempertemukan kita jua nanti,walaupun ketika di syurga.terima kasih sahabat sahabat dan muallim muallimah kerana telah memberiku satu pengalaman yang takkan aku lupekan.tu jelah kot post kali ni.saje nak melepaskan rindu terhadap sekolah.haha..tggu post2 seterusnya yang lebih menarik!!:-D

No comments:

Post a Comment