Monday, January 24, 2011

hari yang "bahagia".hihi






hai hai hai!!haha.bertemu kita lagi.haih.post kali nih,aku nak menceritakan kisah sedih yang menimpa diriku.pagi tadi,aku bgn tido macam byase sebab nak pi keje.bangun2 je dade sesak semacam,badan panas,selsema,pastu batuk kering plak en.haih,time tuh memang rase nak amek mc je.tapi entah macam mane,aku bangun jugak,pi mandi,pake baju cantik2 then pi keje.dahlah tak bitau mak,pastu dengan selambenye aku tak makan ubat.pergh.sampai skola arini lewat sket,so kad naik la kat pengetue.tapi aku tak bitau sape2 pun aku saket sebab aku ingat aku bole tahan lagi.mase kelas pertame,aku mengajar math 5 sumaiyyah.mase tulah dade aku sesak sgt2,rase macam nak rebah je,tapi aku tahan.tapi serius la,airmate bergenang je tahan saket,sebab tanak kasi student len tau,aku menghadap whiteboard je..tapi ade sorg pelajar perempuan perasan pulak,dye cakap kenape muallim?aku cakap la demam sket tapi stil ok lagi.tapi sebab dah tak tahan aku cakap kat student aku ade hal,then aku keluar.pastu duduk dalam bilik muallim jelah.tak kuar dah.terbaring macam ape jer en.pastu time balek umah,mak pasan aku semacam jer.aku cakap la tak sihat,pastu mak suro makan ubat and rest.pastua ku pun ape lagi,terus loncat atas katil,tido sampai kol 8 tadi.baru lah aku bgn..pergh,mmg perit la menjadi asthma patient nih.

No comments:

Post a Comment