Thursday, January 20, 2011

esok kerja weh!!!!!

haha..setelah dapat cuti sehari(thaipusam),esok kene bekerja semula.malas nak keje senanye,tapi bile pike2 balek,aku nak gak pi keje.sebab aku kerja sebagai sorg guru,n guru ni sangatlah best!lagi2 aku mengajar sekolah rendah en?walaupun memenatkan,hati aku tetap gembira.awal bulan ni aku mengajar darjah 2 dan 3.dan aku kene jadi guru kelas weh!!haha.aku jadi guru kelas 2 al alusi..budak2 dalam kelas tu,pergh,nakal gile lah!!!yang aku ingat fawwaz ngan hamizan..ya Allah,abes rambut aku di tarik2.haha.alah,byaselah budak2,nakal sket en?tapi dalam kelas 2,ade gak budak2 yang baik,lemah lembut je.haha.name dye adi aisyah..mmg rajin btol,macam org besa pon ade,matang semacam,cuka gak kdg2 aku tgk dye..haha..tapi nak dijadikan cerita,aku kene mengajar darjah 5 plak.math pulak 2.adui!hari last aku ngajar darjah 2,aku cam sedeh.yela,rase cam da rapat gile ngn dorg,tibe2 tak ngajar dorg dah,walaupun dorg ni nakal2,tapi aku tetap sayangkan dorg.ade gak beberape plajar cam sedeh gile aku ajar darjah 5.aduh,lagi lah bertambah kesedihan aku..tapi nak wat cane en?life must go on!aku pun dengan berat hatinye melangkahkan kaki keluar kelas dengan penuh rasa hiba walaupun kakiku meraung raung meminta supaya tidak di angkat(cewah ayat).so sekarang aku mengajar darjah 5,n guess what,aku mengajar anak mllmh wan!!mllmh addmath kesayanganku!!haha.name dye ape ah?lupe plak.haha.biarlah,tak penting pon.macam 2 lah cite aku sebagai sorg guru,haha,kinda boring actually,sajeje mengisi mase lapang en?hahaha..oklah,hari pun dah larut malam,esok mau kerja!tunggu post2 seterusnya!hehe:-D

No comments:

Post a Comment